War...Hold on? Airplanes!

jag fattar inte en grej :S jag fattar inte vad jag gör för att hamna i sitivationer då jag måste inse att de inte kommer sluta bra om jag typ skippar. i morron e de någon jeffla dag i folketshus! och där ska typ alla skolor i heela läänet typ samlas och typ ungås! :O em... NEJTACK! typ mer än en typ 8 del av folket där kommer hata mig! shiit jag vill inte typ dö! h4h4h4!

önska mig lycka till :)



So airplane airplane sorry I'm late
I'm on my way so don't close that gate
If I don't make that then I'll switch my flight
And I'll be right back at it by the end of the night



Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback