Sorry.... Simon Simpelur Magnell





jag saknar oss, jag saknar tiden i sommras, jag saknar ditt skratt, jag behöver dina kloka komentarer när jag klantar mig.
du var min bästa killkompis, du fanns där i alla tillfällen du fanns där nästan för mkt, men du var en riktig vän. Jag önskade att jag kunde trycka på stop och spola tillbaka tiden till våren 2010, då vi var som tajt! asså då de var heelt underbart, jag saknar när du skjusa mig heem, när vi höll våra händer tillsammans, när vi var i lekparken och lekte, hehe.
nu e det ett minne blott och du vill inte mera, jag kan förstå, men en sådan vän du var, vill jag helt allvarigt inte förlora! även fast jag har alla andra behöver jag dig! JUST dig, de gör ont i mej varje gång jag ser dig i korridoren och du inte ens ser mig längre, inte ens ett hej. inte ens en blick, samma sak överallt. Jag önska de  kunde bli som förut, du och jag och alla andra, vårt lilla gäng, men det går inte att återförena när du inte finns där, jag saknar dig så otroligt mkt.
om du bara förståd hur mkt jag ångarar mig hur mkt jag e villig att ändra på mig, bara för att få ha kvar dig i mitt liv. Snälla ge mig en sista chans, det e allt jag behöver....


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback