love.... just love.

kärlek... ja vart ska man börja vad e kärlek? jag vet inte hur jag ska förklara? asså känslan ar väl alla känt, liksom pirret i magen, leendet på läpparna man får när han går förbi. den varma känslan som sprider sig i kroppen när han kommer förbi. asså jag vet inte hur allt hänger ihop, men vet man att man älskar någon så kan ingen säga stop. asså hela mitt liv, de blir jämt helt annolunda, jag undrar hur kärleken e gjord till. vfr den finns, barn kan man ju göra iallafall. och pussas osv. vad ska den vara bra för?







med allt kraft jag har i min kropp så säger jag- jag behöver kärlek. oavsett hur så behöver jag den.
jag kan inte glömma dig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback