Lose Yourself....







ingt i mitt liv går bra skolan går skit, och hemma e de okej, men jag vet inte jag har knappt någon som förstår hur ensam jag känner mig, jag önskar att jag kunde få han skulle göra mitt liv heelt underbart

jag orkar inte mera hela mitt liv blir en kamp, allt jag gör, gör jag med feg het jag vågar inte förlora någon,, då spricker hela min värld och jag kommer ligga på botten igen, jag e så rädd att hamna där och jag e på väg nu.

nee jag vet men jag orkar inte mera jag e så less på livet.

joo.. fan jag tänkte på de för ett tag sen vilka som skulle bry sig om jag skulle bli på körd och hamna på sjukus.. vilka som då skulle komma och besöka mig vem som verkligen skulle bry sig ingen antar jag.

men jag vet inte längre jag kan inte lita på mig själv jag kan inte ens leva mitt liv fullt ut för att jag vet att de finns folk som hatar mig, som bara skulle vilja spotta mig rätt i anskitet, förnedra mig helt.  personer som sänker mitt självförtornde för all framtid, jag önskade att jag var så stark som jag var förut, med jag kan inte, jag klarar mig

inte.

jag måste släppas iväg.. jag kan inte längre..

 jag e inte värd dina tårar.. jag behöver bara skriva ut allt. jag fixar inte de här förlåt


Tro inte att de e jag    
.........



Kommentarer
linnea säger:

finns <3333

2010-09-30 | 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback