beautiful girls all over the world....♥




....i could be chasing but my time would be wasted
they got nothin' on you baby
nothin' on you baby
they might say hi and i might say hey
but you shouldn't worry about what they say
cause they got nothin' on you baby
nothin' on you baby

nu sitter jag hemma.. har sminkat om mig sen regn-fan skulle kleta ut allt -.-'
ska snart ta reda på vart min far e ? han e typ borta h4h4h4h...
ikväll tror jag att jag sover hos min älskling ♥FeliciaMariaWidén, med EvelineFuckingNilsson och JohannaSöwtnosenHolmströmbeautiful ♥

Hoppas på bättre väder ikväll såå man kan vara ute... så man slipper att blii dung sur :') h4h4h!
få annars klä oss varmt, ska typ på ishockey med Johanna  innan vet ej varför men aaja :P hehe antar en kille ;)
Men nu ska jag leta vidare efter mina kex h1h1h1!
Uppdaterar senare

Puss
Later
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback