Beat

Olyckligt kär.


jag kommer ihåg första gången då jag såg dig, va vacker du va, du fick mitt hjärta att stanna de var helt underbart,   jag tänker på dig dag som natt, kärlek var nått jag ville ha, men blir inte så, för vi tänkte inte likadant, jag tänker på minnena vi har tillsammans då vi myste och va varandra, olyckligt är inget att va! De sårar, å de svider. Jag skulle stannat även fast jag knappt kunde andas.  jag vill verkligen ha dig här i mitt hjärta jag svär.




än så länge ingenting med de börja bildas till nått som sen kanske kommer upp på facebook :') hoppas på att de ska gå bra.

Puss på er och jag hoppas på att många läser bloggen puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback