Be right here whit me...

amenchaa nu sitter jag har i skolans bibliotek och väntar på att lektionen ska börja. jag måste berätta om en mkt itressant grej jag har gjort idag, jag har suttit bunden vid en bok i snart två timmar idag, den e så spännande, intressant och de bästa e att den e sann. den handlar om Sexprofilen -Alexandramannen som tog kontakt med tjejer på internet, genom att kalla sig Alexandra, vi så sätt blev han kalla "alexandramannen" den boken e klart värd att läsa, det berättas i boken om tre tjejer som varit med om alexandramannens äventyr, alla hemska och äckliga saker han gjorde mot dem. Det berättas om rättegången, och om hur dom kände sig efter och i allt med alexandramannen. Det e fruktansvärt men de e heelt otroligt skrivet så man borde verkligen läsa den, man som förstår alla känslor och allt så bra, det finns även en hörbok, asså en CD-bok. den har jag inte lyssnat på men ajg läser boken och jag e som fast. Jag fattar inte hur dom vågade göra allt, jag fatta inte hur han tänkte heller för han e inte direkt snygg. jag vill inte lägga ut någon bild på han på bloggen för jag känner helt inte för de, vill inte behöva visa han här, just på bloggen, men söt på google på -alexandramannen så kommer en massa bilder upp.
men om ni behöver tips på läsbok. så läs boken om alexadramannen. den heter- addad på nätet, och det e Katrin Wagner som har skrivit den.
såhär ser bokens framsida ut-

Om du inte har den på skolans bibliotek kolla på stans, för där finns den garanterat ;)
Själv gillar jag inte att läsa böcker men den här e riktigt bra.

Skriver mer när jag kommer hem.
Later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback