When I need the break...

shaa nu har jag en massa trevlans grejer att skriva, haha aa fast.... ne :pPpP
okej jag har inget att skriva med de har inte med saken att göra. idag har jag-


- vakna
-skola
-matteprov ( dubbelpass )
- engelska
- lunch
- so
- liten rast...
-sluta fett nice... ( språketvartypinteav! )

drog ner på stan med Mariell och Eveline, satt på ung.. och sen drog vi till donken och typ åt paiije! h3h3h3
sen kom linne och johanna :') men ingen ohm elr saga... hm vart tog ni vägen då :pPpPpP
ska typ till gårn nu och hänga f1 haha :D såa vi hörs antligen i morron elr så i typ senare i kväll...
i morron e jag upptagen inricip hela dagen, jag ska till skolan och där ska vi på studiebesök på Milko :S  sen drar jag till stan, tränar och sen så åker jag och jobbar. efter de så är de ju sesongsstart för DesperateHouseWife ILIKE! (:

så i morrn e jag heelt upptagen :P så då blir de lite bloggande tyvärr ;(
men men de e bara att ringa elr smsa, så hörs vi i morrn.

puss

Later.....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback