sugger and coffie

godmorgon världen, nu sitter jag har i världens mjukisdress, och dricker den stora kärleken kaffe (L) lite socker och lite mjölk... snart bär de av till att fixa sig och sen checka om någon dra med in till standen, annars ringer jag min älskade bästa vän gustav :')! Igår kväll var jag somsagt i torvalla och lekte, men en massa gölliga barn, Theo,Dennis,Fredrik,Erik och träffade Daniel, och... ååå glömde hans namn, men vi säger måns... elr kanske rasmus h3h3h3 men i allafall så var vi på gården, och spela fotboll och allmänt dryga, kom hem vil elva då min kära halvmamma AnnaHallgren kommer och hämtar mej.

nu sitter jag och ska snart ut men jag kolla just vädret och de såg inte så kul ut 

Varsel for Östersund lørdag 09.10.2010

Se varsel time for time

Dagtid kl 13 – kl 18

Skyet
Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest

Skyet. Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Delvis skyet
Svak vind, 3 m/s fra vest

Delvis skyet. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør.


hahha men skitsamma,


puss and later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback