@school

nu sitter jag i skolan och har as tråkigt, jag antar att dagen bara kan bli bättre... för på milko sög... jag kommer nog aldrig äta ost igen. och typ nått annat från ett mejeri...
vi fick med oss mjukost och ÄCKLIG messmör... snar ska jag typ ha någon fantasi A.B elr vad de nu än är. ..
senare i dag blir de stan och jobba som jag skrev. Hoppas på bättre väder men de kommer det nog inte bli...



Varsel for Östersund tirsdag 05.10.2010

Morgen kl 11 – kl 12

Skyet
Laber bris, 7 m/s fra sør-sørøst

Skyet. Laber bris, 7 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

Delvis skyet
Laber bris, 7 m/s fra sør-sørøst

Delvis skyet. Laber bris, 7 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Skyet
10° Laber bris, 6 m/s fra sør-sørøst

Skyet. Laber bris, 6 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør.

som nu ser är de norska men de e fr¨ån www.yr.no så de är ju norskt...

väder e ju inte direkt en  höjdare, så jag hoppas att jag blir nöjd med dagen att bara få träna.
men jag är väldigt pepp för ikväll då de är sesongsstart för Desperate House Wife.
men puss på er alla och jag ska försöka att lägga in ett till inlägg idag.

later....



önskar att de skulle kunna vara så här fiint väder igen :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback