I need you so bad....

det har gått tre veckor nu sen jag typ såg dej sist...
jag tänker på dig hela tiden, jag vill så gärna.... jag önska att jag kunde få dej till de jag vill. jag öppnade min famn, mina armar, mitt hjärta och trodde du skulle vilja stanna där med mig.
ja nu e det som de e och allt svider och jag hatar de, jag går med en saknad i mej hela tiden och jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag saknar kvällen då vi myste, dina läppar mot mina, att få ha din stora blå jacka på mig när jag frös...
och hur söt du var i min lila... jag saknar ditt sätt att säga " naaa"jag tänker på dig hela tiden, varje dag, hm.. fan antar jag, jag kan inget mer göra.... jag vill att du ska förstå. var hände med alla dom dära söta sakerna du skrev, vad hände då vi kanske var på gång. jag vill veta, man kan inte ligga och mysa med en tjej, en hel kväll om några känslor fanns där :( men jag antar att jag bara var ett strul en som bara fanns till hand. aja som vanligt med bästa och första.
jag vill ha dig här. du det ända, min star men vi tänkte inte lika :( ser du stjärnarna i de blå... den lyser för oss två. du får mig att förstå att mitt hjärta för typ deeej, men skit samma jag ska inte klaga jag fick dehj för ett tag och det är väl de som räknas elr?? du ska veta att jag aldrig skulle ha länmnat platsen om jag fick den, det skulle betyda guld!
men nu e de försent och du hatar antagligen mej.

men nu e det tre veckor sen och jag kan fortfarande inte glömma de, jag kan inte skäppa den underbara känslan av din närhet elr dina läppar, snälla kom tillbaka och ge mej en sista chans..
jag kommer aldrig förlåta mig själv om jag inte kämpar vidare. jag vill att du ska bli min, jag vill verkligen de,
men du vill inte ha mig och de kan jag förstå men ge mej en chans och jag kan visa dej det bästa jag har.
du e liksom inskruden i mig. i mitt hjärta, för var dag som går blir bara mitt hjärta svagare, och allt jag gör e och prata om dej, du och mej, och hur underbart allt var, men de finns bara som en skugga kvar, det rinner ut som sand.
för mig är du så hilma mkt. men för dej är jag bara luft, bara air!
men jag behöver dig, jag vill se dej varje dag. jag behöver dej precis lika mkt som jag behöver vatten, och luft,
men de kommer nog ordna sig som alla säger, att du inte e värd mej, men saken e att jag inte e värd dej. och att jag skulle behöva vinna en livs vinst om jag fick dig.
snälla förstå mig, ignornera mej inte bara såhär, de skär i mig som fan....
förlåt om jag har gjort något fel, jag ber om ursäkt,
men känslor e känslor och kärlek e obegrenast,

du vet vem du e.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback