Monday morning!

My darling baby
This is a warning
Said that I'm leaving
On Monday morning
You'll get no answer
No use in calling
Because I'm leaving
On Monday morning
Monday morning
Monday morning
Monday morning (not Tuesday, baby)
Monday morning
Baby, I still need ya
But if you stay
I'll leave ya
Cuz I gotta get away
And if I ever see ya
My heart is gonna bleed
But I'm leaving either way


godmorron nu har jag med stor sannolika skäl vaknat haha jag vet inte vad jag skrev nyss men de lät smart ;)
idag äre som sagt skola för minst halva jordens befolkning. skulle så hilma gärna vilja gå o collages i usa. men de lär ju aldrig ske. men iallfall idag i svenskskola. storsjöskolan östersund :P jaa då ska vi ha elevens val :') idag har jag pyssel och komemer förmodligen att göra kort... men i morron har jag med massa kort och då ska jag gör en book :')
efter skolan blir de cheyy-gruppen sen ska jag bara hem och chilla antar jag, orkar inte dra någonstans,
men man vet ALDRIG   med mig så det lär ju bli annolunda. tss (y'

shaaa....

Later....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback