If you only make a step!

heej men på nått sett chaaa. hehe jag antar att de inte e många som läser min blogg men jag tänker fortsätta skriva för att få någon struktur i vardagen... (vadå låta smart natalie (a' ) haha jag e som jag e antar jag.
idag har jag varit på dans. jag har varit hos min saknade sagawinger. och träffat erik,fredrik,ohmochlinnea :)
jag e trött och jag ska snart sova :) jag har en massa jag ska göra i morron.. jag ska göra.....



jag vet men jag stödjer bröstcanser fonden! helt klart värt de !
jag tkr de e en väldigt viktig sak att man ska stödja, de kan löna sig om man själv får de någon gång.
men jag tror att jag ska sova så jag kan lägga mig i sägen och sova.

puss och godnatt hela världens ängar!

Later.....

läs även denna blogg RebeccaOkutani 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback