Floooow!

Varsel for Östersund fredag 01.10.2010

Morgen kl 9 – kl 12

Lettskyet
-1° Svak vind, 2 m/s fra øst-sørøst

Lettskyet. Svak vind, 2 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

Lettskyet
Flau vind, 1 m/s fra sørøst

Lettskyet. Flau vind, 1 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Lettskyet
Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst

Lettskyet. Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør.



dagens väder och jag tror att de kommer bli fett kallt :S hehe men jag fryser ju som sagt skitlätt så :P men ....
idag e de sista skoldagen för veckan, rätt så skönt :') sen i kväll blir de att sitta och jobba på gården för i kväll så ska Lillsjöskolan ha disco och jag och Robin e Dj´s haha :') det kommer bli f1 kul...
men jag slutar vid typ halv två så då äre väl bara att typ åka hem soova klart och sen tror jag att jag seriöst måste städa rummet :PpPpP
annars händer inte så mkt, mer om de inte skulle hända grejer idag, som jag ändå knappast tror :PpPpP
sen måste jag hitta en filur som ska kunna klippa mitt hår, det e så jeffla sliitet!
funderar på att lägga ut enu en video på facebook när jag sjunger så de kommer nog komma under hösten så håll utkik. Hoppas ni uppsakattare ;)
men ska ta och plattahåret innan plattången bränner sönder musmattan x)

Later....♥


gammalbild... jag och alexander :')
h1h1h1!  snart kommer vintern igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback