W i n t e r L o v e ♥



nu har jag vaknat och jag e inte så trött längre :PpPpP lyckades däcka i telefon igår när jag snackade med min älskling...

jag skulle ju berätta vad jag gjorde igår....
det började med att jag träffa min älskling.. sen var jag tvungen att dra till gården och jobba... men ändå grymt skönt att bara sitta där och så.. vi spelade stress... och så klart fanns de dåliga förlorare.. inte sant robin simon å jesper x) protestlista... aa så kan de bli. senare på kvällen gick jag hem i kyligheten och in på mitt rum där jag isolera mig med musik och mobilen :O h3h3h3

nu sitter jag här... aa utan plattahår, ser ut som ett jeffla fågelboo... inte O K E J liksom!

snart ska jag äta plugga... försöka träffa min älskade juliatingsborg en snabbis sen drar jag hem och käkar och sticker till min älskling i brunflo.. kvällen kommer nog spenderas med dig. och kika på film och mys! hiih .....

dagen kommer li f1 naajs! imorron äre gudstjänst och annat grej som man ska gå på så det blir knas ... :)

men vi får höras senare idag. puss på er alla och ha en jättebra dag.

Sulan tells more later...


Östersundare
och het, jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Östersundare och smart, så uppenbart. Alla vill se oss falla, men vi Östersundare slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Östersundare är heta, det ska alla veta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback