Arvid (L) Rune

Hoppas du ser det här sen natalie,
natalie sitter och skriver en bokreccension (stavning) på golvet, så nu ska jag passa på att bloggrape henne ;D
Men jag ska inte skriva något dumt, utan ska bara skriva några snälla rader om henne istället,

Natalie Sulan Arvid Arvidsson!!
Jag kan fan inte beskriva vilken fin person du är, det finns inga ord!
Jag vet att du skulle finnas där för mig när jag än behöver dig,
jag vet att jag kan ringa till dig när än jag behöver dig.. om det så vore
att jag var på andra sidan jorden, så skulle du göra allt du kan för att hjälpa mig.
Du är en sån fin person Natalie
Jag har kännt dig mer än halva mitt liv, och jag tänker fan inte släppa dig nu!
Det kommer fan bli måånga år till!!!
Man kan inte bara splittra Rune och Arvid  eller Ingrid och Märit...
Men man får verkligen inte splittra Johanna och Natalie.

så många minnen med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback