Tro mig, jag kan!





äntligen hemma ... men bara för en kort stund, jag ska snart tydligen ut och äta :O haha whaat?!
Iallafll ikväll blir det att läsa på fysiken och tekniken har prov och omprov på torsdag...
jag ska måla min naglar svarta med :D älska! funderar på om jag ska ha i hår inpackning men de kan man ju ta en anna dag med ;P ska nog tvätta senare ikväll om inte gör jag de i morron. städa mitt rum är en grej på listan jag ska göra... det ser rent ut sagt fö****vligt ut !  men åt andra sidan hittar jag bättre då det ligger utspritt över hela glovet. gud vad jobbit att ha allt i lådor liksom.... Förresten är de någon som känner sig manad att köpa kakor... har kaakor kvar som ingen velat köpt.... (inteförattjaganstängmigmen...) kvällen kommer bli lung iallfall....
imorrn är de dans! let´s burn the dancefloor!....

jag e lite nyfiken på vart vi ska och äta. men... vi låter de bli en överraskning.
sen när jag kommer hem blir de .... plugg plugg plugg plugg plugg åå mera plugg..... ghaa!

8:an noo shit att de e drygt! men så farligt tkr jag inte att de e? är det verkligen så jobbit?
Eller äre bara jag som e chill? haha nee nu vet jag (I)!!! det beror på att jag inte läser något språk!
haha språk är ju värsta svårt och har typ prov all the time! men jag har svenska/engelska och inga läxor!
men asså.... appropå engelska... jag har nu börjat om på min engelska uppsats som ska vara klar tills på onsdag...
hoppas den blir bra nu...

men det verkar som de e hemma nu och de känns som de kommer ropa på mig vilken sekund som helst....

Skriver mera då jag e hemma igen.....

Sulan tells more later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback