Snälla...

Anonym om kan man kalla de bloggrape?:
bloggen suger !
IP: 83.255.154.107


haha asså helt seriöst... det e ju helt skrattretande att dom orkar... har man inte ett bättre liv än att göra sig själv till åtlöje... tss det e ju pinsamt. att du läser min blogg är ju bara dig själv som de drabbar. läs den inte då om du tkr den suger... herregud så patetiskt. men med de så får man ett gottskratt :')


nu sitter jag här med min älskling har nyss tagit en massa knaskort. som finns ute på min bdb @sulanflikkan
yees yess men lite av bilderna kommer nu :')


bildern finns somsagt på bdb så kika där om du inte är vän med mig så adda mig :')

sulan tells more later....

Kommentarer
3mm@. säger:

det är nog mer den anonyma som suger, om han/hon inte gillar din blogg kan den ju bara skita i och läsa den istället för att säga att den suger , det gör ju inte bloggen bättre.. och hörru anonym , hennes blogg äger, så keFt! och att du är anonym är ju bara fegt för då står du ju inte för vad du säger.

2010-11-28 | 19:36:55
juliasjödin.. som älskar nataliearvidsson <3 säger:

Ni e så jävla fina tsm <3

2010-11-28 | 20:41:13
Bloggadress: http://juliaaoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback