Sleeep Thigt!



Om man tänker sig ett täcke, och en kudde. och en mjuk sak man kan ligga på... aa då hittar man saken jag vill ha nu, en säääng... e så förbannat trött och i morrn lär jag ju inte få sova länge... jag ska ju upp vid typ tio. för att jag ska göra en massa shiit i morron.... jag känner att jag måste puktera de.

* jag ska vakna käka, blogga och typ fixa mig.
* jag ska sen tvätta :') jag ska tvätta mina kläder. (det e för att jag behöver dom snabbt)
* sen ska jag fixa lite grejer och försöka få vara med på uttagningen till dans uttagninge.
* kika lite på stan hoppas att jag hittar nått till pappa. eftersom det e farsdag på söndag.
* sen blir de myskväll med mina fiina flikkor Jojjis och Alex å Oppis hoppas vi :D annars jag och jojjis :D HappyFace!

Ikväll satt jag emmie axel och rasmus hemma hos axel åt en massa popcorne och klämentiner :) stavningen gose 1000 rätt här :O hehe nee men skitsamma ni fattar. Vi snacka om våran underbart annlunda klass den e ju som den e haha :P men de e underbar och spessifik haha stavningen :P

men jag släger in en bild på skönheten ;)


haha klassen 8B vilken skönet, vilka kungligheter ;)
vi har så många olika karratärer... så mkt roligt och inte en ända tyst stund i klassen... vems fel de e vet inte jag, för jag e alltid tyst :P

men f1 nice med en underbar kväll men axelrasmusemmie. de var så underbart att vi bara kunde vara å snacka.

haha vadfan skriver jag om xP jag vet inte längre jag bara skriver... hm bäst att sluta innan man skriver nått som inte borde bli skrivet x)
vi hörs i morron vid typ tio xO haha.....

Sleep thigt bitcheees!

Sulan tells more later....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback