Plugga....

nu har jag pluggat sen jag kom hem halv nio. jag e helt knas i huvut och jag e less på plugg.... men jag måste verkligen ha betygen i teknik och fysik. och så klart i alla andra men jag satsar på dom som i åt hel***e
men jag e stolt över mig själv nu för att jag tog mig tid att jaa plugga.... jag e jätte trött men jag ska ta och ringa min älskling! sen ska jag ta och sova. i morron börjar jag kl hela 09:00 ghaa älskar att ha tre sovmornar i veckan.
men nu ska jag ta och tvätta bort sminket och ta och måla mina naglar sen ska jag ta en sväng i sägen med mina sköna kuddar och få min "skönhetssömn" 

Godnatt alla mina bloggläsare! vi hörs i morgon.

Sulan tells more later....♥ 


(grymt gammalbild. sen julen 2008 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback