my heart belongs to you ♥

som alla vet så drog jag från uttagningen... jag visste att jag skulle faila... käande mig riktigt j*v#@ dåålig. mhowahha var ju värsta pepp och så går de åt helvette... men vafan de e mitt liv. Lyckila cheyyer finns de och dom e så fina. e så glad för eran skull brudar!

G R A T T I S   B R U D A R :')

thiii nu var jag bad.. tatta bilden från
Rebeccasblogg!  såå läs där och det finns mera ;)
nu ikväll blir de nog bara hemma kväll känner mig helt instängd i min egna värld.
det finns mkt att tänka på nu xO ahhh fiifan.... älskar snö btw... fiinaste saken på året. förutom sommarens värme.
sitter och väntar på att dagarna ska gå och snart är det de bästa på året. JULAFTON! thiii åå jag elskar julen!
sitter och försöker tänka ut paket till folket. och så lyssnar jag på en massa jul låtar... hiih aaa :D

men shiit äre bara jag som tycker att dehära inlägget blev f1 Rand0m -.-' 
men det e jag vi hörs senare kiss !

ä l s k a r  j u l e n  ååå   j a g  l ä n g t a r ♥

Sulan tells more later... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback