L o v e u ♥

den glimmande snön ute på marken, som stjärnor den gnistrar. knarre under skosuln får en känsla av jul känsla. dagarna mot jul blir färre å färre. och man börjar känna ruset av gädje i hela kroppen, man känner att de finns chans för återfå det smikrande leendet, som skiner just upp som solen mot ett täcke av isglimande snö. halkan för chanser till skratt till tårar till bara ett minne som skrivs som just nu på en blogg. halka.. aa det e de som gör vintern förjävlig, förutom kylan. men på nått sett e vintern de finaste som finns, alla advents stakar i dom mörka husen, dom glimmande stjärnorna på den mörka himelen, ett paradis i sin egen charm. varma tjocksockar, söta ulletröjor, stora dunjackor och en massa halsdukar och mössor. stora varma uggs.

hm jag vettafan vad det dära vad men jag kände för att skriva..... hm...
samtidigit jag försökte komma på kika jag in på Tonysblogg
kikade på han och viktoras videoinlägg. grymt kul, har typ inte garvart så mkt på typ en dag, nått liknade... h3h3h3
hoppas att ni oxå kikar in och tar gläljde av dom inläggen med. tihiii

sitter och väntar på att teo ska ringa. ska snart ta och sova de har blivit så sent senaste typ två månaderan haha!
så tralla laaaa... snart kommer en frågestund på bloggen uppen för alla sorts frågar :)

Morgon dagen ser ut som en chill skoldag, och sen en heldag med min älskade MariellLoo♥


puss och g o d n a t t ! ♥

sulan tells more later....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback