K y l i g h e t e n! ♥

vaknar av ätt min söta teo ringer och skrämmer livet ur mig av den höga ringsingalen, jag fryser... de e tillochmed björnkallt i mitt rum :O jag börjar undra om jag e på väg att bli sjuk. kylan e som isolerad på hela kroppen över hela mn kropp från topp till tå, ska platta håret nu och sen drar jag ut i köket å käkar såkallad frukost!

dagen börjar med engelska senare blir de hemkunskap och sen so sen blir de säkert no och vänta.... F A N vi har ju idrott.... hm lyckat natalie.... vad fans ska du packa de ?! altenativt en ica kasse.... great (y'  haha sminket e fortfarande hos mariell så jag har inte ens nått smink.... trevligt... haha hoppas att angelica har smink... å älskade kära du :) efterskolan tar jag och mariell kameran och fotar utomhus i de säkert fina soliga vädret!

ikväll kommer lilla teo och willeknas till stan, vi blir hemma i mariells rum och ska mysa haha! aldrig att jag drar ut i denna kyla! ligga och kika på film I like! hihi....
men jag tar och uppdaterar nått på skolan senare, och om inte de så ett säkert inlägg dirr efter skolan



saknar dig annaminfru ♥



sulan tells more later....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback