K y l i g h e t e n! ♥

nu sitter jag vaken i ett fågelbo till hår, fryser som bara den och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig idag. jag e så trött att jag inte kommer hitta något vettigt.... kylan i mitt rum gör så att det ända i hjärnan som ska tydligen fungera fryses ner till ingenting....

dagens bilr att jag ska till skolan sen hem och käka innan dansen
tar bussen ner till dansen sen blir de hem... å plugga.... om jag inte ska jobba på gråden, men jag tror de e i morron.
nymålade naglar! (a' gillar svart med blommer..

måste städa rummet idag... måste verkligen de...

ikväll äre desperatehousewive... och jag ska göra mig en hårinpackning. en billig och bra.

men jag får skriva mera när jag kommer hem efter skolan.



Saknar mina små syskon (dock inte dom på bilden)


Sulan tells more later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback