jag såg en björn ute på gatan!

har precis kastat av mig skorna... galjat jackan, och fryser snart av mig kroppsdelarna. det e BJÖRNKALLT ute. helt seriöst, björnarna har ju gått i ide. när ska vädret gräppa att sluta ha de sååå gryymmt kallt! sitter och funderar på om det e dax att ta och göra varm choklad. kika på desperate house wife later to night, och bara ta det allmänt mys, smsa med min lillateo och kanske städa rummet lite extra.
Dagen har sett ut som vanligt, vakna vassingigt sent måste ruscha med smink och plattången så även om jag plattar håret så blir de lockit -.- teo ringer och tror han väcker mig :P hehe inte i morse underbara du! haha då var jag vaken, sena kutar jag ner och kastar på mig ytterkläderna och tar en stillsam prommis till skolan i kylheten, och kommer antligen i tid på minimala sekunder elr så kommer jag sent och skyller på att jag försov mig elr att jag halka, och det sista man kan skylla på e ju att alla som då också kommit försent vill ha min autograf :PpPp men sanningen vet läraren som står i klassrummet mittpunkt och försöker lära ut en massa onödiga saker. men visst någon nytta hare. tiden rullar på och läraren ballbar - %#"!([/= haha allt blir kul om man gör de baklängees.
luch- eleverna jaa dom äter inte sitter och kastar mat......


vad skriver jag :S haha rand0m shit!
tillbaka till vardagen. jag fryser och tänker hoppa in i duschen, sedan hoppar jag i min rosa mjukisbyxor. tar och plattar håret. filar nagliarna gör varm oboy. och sen bänkar jag mig vid tv! smsa och va sociala smsen tar slut i natt/imoorn, kanske i morron kväll om jag har tur.

Kvällen tvprogram- DesperateHouseWive r e s p e k t !

juste var och titta på klänningarna som jag la upp igår... hm aa den svarta satt perfekt, mednas den rosa/vita... aa den såg f1 kul ut. hoppas jag har en snell mamma som köper den åt mig,

uppdaterar senare :)

Sulan tells more later.....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback