I♥U

Jag vill att du ska förstå att jag älskar dig
Jag vill att du ska förstå att jag behöver dig
Jag vill att du ska komma till mig
När jag känner mig ensam och ledsen
Jag vill att du ska ge mig en hjälpande hand när jag behöver hjälp
och inte bara gå din väg
Jag vill att du ska förstå att jag vill ha dig och få krama dig
kyssa dig och hålla om dig
Tänk om det kom en dag då jag fick krama dig
kyssa dig och hålla om dig igen.
och jag fick höra din röst säga:" Jag älskar dig, jag vill ha dig, jag behöver dig..."
JAG ÄLSKAR DIG




Håll mig hårt
eller släpp mig helt
men lämna mig inte bunden.
Värm mig med din kärlek
eller lämna mig i kylan
men låt mig slippa frysa hos dig.
Krossa väggen av glas mellan oss
eller måla den svart
jag ser dig men når dig inte.
Lägg nyckeln till dig i min hand
eller låt den försvinna i djupet av ett blågrönt hav
men inte glimma på botten av en bottenlös brunn.
Älska mig ärligt
eller låt mig gå
men bestäm dig.
Låt mig sedan, utan ett ord,
läsa i dina ögon...
...ditt svar...


jag älskar dig ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback