In every step I take...

jag sitter i skolan, sista lektionen nu, engelska, mkt mkt kul får då har vi datorer och då kan jag uppdatera bloggen (a' thihi f1 nice. Sitter ute i korridoren och det e ganska kallt, asså det e som västa iglon. sitter här med jokkasjäry. han gör engelskan jag e klar på för jag är ett MVG-barn (a' .... nu ljög jag x) haha ne men jag e klar.

längtar tills lördag :D

då ska jag mysa med min underbara dag johanna! vi ska på resturang och sen ska vi ha myskväll hemma.
men ansikts masker, basta bad i bubbelpool och en massa mys hår inpackning och allt som man vill ha, måla naglarna allt som man kan tänka sig! gott å dricka. prigels och choklad.... Mys i stora ord.

Jag och Jojjis älskar dig bruden! (L)

vi hörs när jag kommer hem.


Sulan tells more later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback