I'm in loooooveee!♥


ååå herreguud jag kär jag e k ä r k ä r k ä r k ä r k ä r k ä r den ska blii min annars dör jag typ! haha nee men okeej men du ska bli min! fiifan de finaste mina ögon skådat! ghaa (drägel) haha rand0m I typ know! h1h1h1
sen fiinns det en anna sköönheet som jag tkr om.....

det e oxå riktigt freäään! aa vill haaa! tror att tomten elr iallfall lilla farmor kan fixa nått med dom hära skönheterna, ska ta en runner to the shower... ska sitta där inne och leka sjörövare! sen blir de ett stort varm kopp med 0'boy, även fast jag inte tåål de :P sen bänkar jag mig vid tv, för nu jefflar ska jag se Pensonärs jävlar, har inte fattat humorn än men jag lär ju göra.. så jeffla kul asså h3h3!

kanske uppdaterar senare de får vi väl allt se antar jag :P
läser en bruds blogg nu, ville bara länka den så ni kan läsa hon e så söt så :') klickahär


sweetite!

men vi hörs senare....

Sulan tells more later...♥

Kommentarer
Matilda säger:

Vart kommer den första klänningen ifrån ? :)

2010-11-15 | 21:20:59
Bloggadress: http://matildaawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback