ett hy som silke!

nu har jag och johanna gjort en massa skojj vi ahr badat vi har lekt vi har käkat frasses, vi har haft klet i ansiktet, vi har haft hårinpackning, en massa skojj :D just nu sitter vi och kikar på harrypotter och i johannas garderob, bilderna kommer senare det lovar jag. kanske i morron elr senare men jag lovar att de skitsnygga bilderna kommer :P johanna rensar garderoben vet inet varför men de e kul att se på :P
vad gör nu en sådan fiin lördag kväll då? i morron ska jag träffa min älskling, och min älskade mariell!!!! thiii ska nu ta och locka håret för tidsfördrift, johanna har inte sin plattång här så aa.....


tror inte e blir mera uppdateringar i kväll så puss på er och ha en fortsatt trevlig elr mindre tristare lördagskväll.

puss!
btw vi ska tydligen ut i snön och leka :P

Sulan tells more later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback