En hög pojkvän...


nu har jag kikat på desperate house wive... och en liten bit av crouger town till Towe  rycker ut någon sladd till tv så bilden försvann.... N 0 - r e s p e k t ! men nu sitter jag upp på mitt rum, isolerad från omvärlden och lyssnar på min halv höga pojkvän i telefonen... han e f1 knas. i morron blir det ingen spv morron ://

fean. efter skolan i morron blir det mera plugg.... -.-'
fysik och teknik... ghaaa f1 dryyygt... men jag är såkallad kleff-brud. haha rebecca ^^

Ska ta och hitta sägen puss och godnatt

an All stars!
 

sluan tells more later....♥

Kommentarer
rebecca. säger:

kefffffis!

2010-11-24 | 07:15:22
Bloggadress: http://catchmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback