C a n d e l L i g h t♥



första advent, ja man kan inte mer än säga att tiden går snabbt, kändes som igår man fick sommarloc och man såg framemot storsjöcuppen yran och bara chilla utan beskymmer på läxor och komma i tid. nu är det frossa på våra fönster det är svinigt kallt och de är glashalt på vägarna. det ligger ett tjockläger med snö fylld med magsjuke bakterier på våra vägar. aa jag älskar julen. bara väntan på julen är underbar. på onsdag är de 1 december och första avsnittet av julkarlenden vissas kvart över sju på morgonen. äre värt att föja den?

nu har jag vart i kyrkan och de var fint en gudstjänst på hela typ 60 min. Tro inte att jag är värsta religös, jag gillar bara stämningen i kyrkan. visst vart de lååång tråkigt men man fick fika efter så de jämna ut sig. Sitter nu och väntar på att min älskling ska komma så vi kan ta och krypa ner i sängen och mysa, älskar att mysa på vintern när de e så kyligt ute. sitta och titta på film... tror att jag ska ta en tupplur ändå för att jag e så furktansvärt trött.

ska gl00 nu på en film. så uppdaterar senare.

Första advenst kyssen till er alla!

Sulan tells more later....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback