Under ljustets stjänor. 02 Dag Min första kärlek.♥

hemma efter en f1 låååång dag. har varit hos teo hela eftermiddagen/kvällen. Drog dit efter skolan. börja med att vi tog de lugnt, sen kom tokstollarna Boytor! och Willtor :) h3h3h3 pojkarsmåå :) vi börja med att vara allmänt dryga kolla julkalendern som Wille redan sett så han var ju liksom bara tvungen att säga vad som hände. haha sötabarn!
Boytor den lillatratten satt å garva åt avsnittet. heheh! sen spelade vi Singstar, hehe gissa vem som fan all the time (a'  :PpPp beest här liksom!
Sen började magen att streka! jäkla värk asså fick ju tårarna att krypa upp! dumma dumma mage! nu är jag hemma och laddar mobilen. glömt laddaren, elr jag trodde att jag hade en hos pappa men nee... de hade jag såklart inte och nu är den liksom mellan att dö och att bli laddad... typisk cheyyen....


ska ju skriva om en grej varje dag. och idag äre om......


Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03
– Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min första kyss
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Musik
Dag 10 – Något jag är stolt över
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Om mig
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Den här månaden

Hur ska man ta de dära? första kärleken som man var tillsammans med... asså de var ju typ i 2an på lilsjö, hm okeej man får väl ta de två styckna. den första på typ dagis nivå, sen får man väl ta den första seriösa... elr vem bryr sig?!

Min första kärlek på typ dagis nivå elr vad man ska kalla de, (kärlek en kyss på kinden) det var IsakBorgefjäll-


Bild- Fb. det var ju hur längesen som helst sen.


Min andra min riktiga den som var mest seriös. den som höll länge var... MikaForss-

inte så bra bild men men.... thiih den tiden var fin den :)














Men nu har jag en fiin pojke! TeoJoakimMelin!
Best på jorden!


Älskar dig!



Kommentarer
Golestan säger:

Söta ni är:)

2011-01-17 | 15:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback