The speed is killing me.

chaa chaa bloggen, dåligare uppdatering, har pluggat en del så de har bara inte funnit tid att andas ut.
jag har lite saker på mitt hjärta som vill ut så de e bäst att jag kanske släpper ut de...
Jag kör en hiss och diss! :S


jag dissar först !



jävla skit! uscha hatar facebook just nu! grymt berondeframkallande och meningslöst! funkar fanemed inte! hatar de! någon hacke sig in på min facbook och jag kan inte få någon hjälp heller! för de finns ingen som kan via någon hjälpcentral elr nått! ghaa jeffla skit ska fan ta bort min nya jag fick tillbringa måndags efter middagen till att göra!!!! ryskigt less på facebook och hotmail. Hotmail suger lika hårt! man ber om att få återställa sitt lösen! går de neee :S det blir bara en ruta med att man har angett fel hotmail! jag ska fan döda idioten som har kommit på det hära! elr inte döda men ta ett snack med!


andra saken jag tänker dissa är Kyligheten det är så fruktansvärt kallt ute! jag trodde jag skulle dö idag :S

nu till någon trevligare :)


jag hissar att det är snart jul! jag hissar alla underbara känslor och allt!!
Älskae julshopping att ge någon annat nått :') thihi älska julen helt enkelt.

Sen hissar jag Blogg.se  som inte failar med allt. en stjärna till er!


Ska alldeles käka, senare blir de att bara rå plugga. ska skriva en uppsats på engelska så de bara att sätta igång.
men jag måste ta en puse senare i pluggen ca:15 min måste ju kika på julkalendern. haha den e ju så jeffla nicee :P

hoppas att det är lika mkt folk som läser nu även fast att min fb är irrterande fail och har ingenstans att länka den ifrån. snälla hjälp mig att länka.

ha en underbart mysigare kväll och fortsätt läs bloggen. puss puss!

Sulan tells more later....

Kommentarer
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg säger:

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-03 | 14:34:50
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
therese säger:

www.thereseppersson.blogg.se

bli veckans blogg och bli länkad både på msn,fb,bdb&bloggen!

2010-12-03 | 15:10:09
Bloggadress: http://thereseppersson.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/lordag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-04 | 11:55:46
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback