Love is the slow way.




Godmorron, vad jag gör vaken nu är en fråga, men jag är i allfall vaken, ska väl hoppa in i duschen och sen dra ner till stan och träffa AnnaMinFru, JohanAjax och JuliaTingsborg. sen blire hem och packa väskan för då drar man ner till Min älskade EvelineFuckingNilsson :) Sleeepover! Älskar bruden!

Väderet-

På morgonen kl 10 – kl 12

Delvis skyet
-12° Svak vind, 2 m/s fra nord-nordøst

Mitt på dagen 12 – kl 18

Lettskyet
-11° Svak vind, 3 m/s fra nordøst

Ikväll kl 18 – kl 24

Lettskyet
-14° Svak vind, 2 m/s fra nordvest


ganska okej väder. antar jag, vad ska ni göra idag? blire något gosigt?

Ska ta och kika på Julkalendern....

Uppdaterar senare.

Sulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback