lov fast vaken som en vanlig dag.




nu är jag vaken elr jag fick ett samtal av mamma vid 08:20 som gjorde att jag var tvungen att dra ner till henne och lämna hennes skor, hm... irritation! nu sitter jag här ska snart ta och sminka mig och sen ska jag ta och dra ner på stan, med tilda och linn :) kansigare dag kan de inte bli liksom :)
nu har jsg slagit in julklapparna och ska bara köpa en till idag till mitt lilla barn Linn! ghaa gumman har blivit så stor nu!! känns de var typ en vecka sen jag fick henne :PpPpP senare idag tar jag bussen till brunflo till min lilla man som sitter hemma och väntar på mig. måste säga att de är sinnessjukt kallt ute, heelt galet! jaa kvällen kommer spenderas med lilla Linn och teo, mamma pappa och dotter x) haha! men ska ta ocu ringa lilla tilda nu vi hörs sen puss och kram, uppdaterar i kväll elr via mobilen,


Sulan

Kommentarer
Tilda ((: säger:

det gillas!

2010-12-21 | 10:40:01
Bloggadress: http://tildajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback