kan man kalla mig fin ? komentera isf.

dagens rebrik anser jag är lite kul. ingen kommer komentera bloggen så lika bra att inte tro nått heller :P
Idag är det den 8 december right? alltså hela 16 dagar kvar till julafton. själv har jag inte inte hunnit köpa julklappar. och jag har inte en aning om vad jag ska köpa heller.

Idag 8 december har jag gjort galet mkt.
Dagen började med att vakna upp sätta mig upp och inse att allt var helt crazy, mitt hår såg ut som ett stort fågelbo! nå iallfall så vare bara att ta borsten och plattången och hoppas på mirakel (a' kasta på mig kläderna och drog till skolan. på skolan väntar angelica :') första timme har vi engelska och vi har redovisning. har jag tänkt på de haha nee. så jag ställer mig i klassrummet, tar ett andetag och börjar babba på fri hand om London. jag missar den viktigaste infon om hur mkt folk som bor där och grejer, men jag berättar istället om min galna resa dit sommare2007
Amen liten och söt ^^ NOT :P

Aja fick allafall G :')
Drog ner till stan träffa teo och en massa annat knas folk :)
Nu sitter jag hemma ska ta och vändra upp till pappa i kylan. Vi hörs mer i morron pussilipuss!

Hitta bild från julen 2008 :')
Godnatt every allstar!

Sulan tells more later...♥

Kommentarer
Teo säger:

Fina älskling!<3

2010-12-08 | 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback