FeliciaMariaWidén♥

det var så länge sen, vi har bråkat, vi har varit ovänner. men jag saknar dig så jeffla mkt. alla våra skratt tillsammans alla våra galna bilder alla våra äventyr tillsammans ner till stan på cykel, buss och basket, och när vi snacka med anton, åå våra färder till stan, våra danser i regn, vi har stått med varandra i vårt och tortt. vi har älskat varandra så mkt att de har blivit förmkt, alla våra tokigheter, alla våra span på killar planer. allt som gör oss till oss. jag älskar helt obeskrivligt mkt, ingen kan förklara eller förstå hur mkt jag älskar dig! Konfaläger tillsammans, å shiit bruden, våran godis bomb. allt som vi har varit med om! gumman jag älskar de glöm fan aldrig de!


FeliciaMariaWidén du och jag föralltid oavsett vad! ♥

älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback