Coming Home

I’m coming home
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
I’m coming home, I’m coming home
Tell the World that I’m coming


alla som känner mig vet att jag lyssnar sönder nya låtar jag hittar.. nu har jag mi nya låt. Coming home - Diddy.
dagen har varit allmänt chill bara typ vart hemma, drog och träffa mariell en stund där på eftermiddagen, sen kom teo c vi myste och titta på Sunes jul ffifan, diggar pappa rudolf.

imorgon är de nyår, känns som om dehära året har gått sjukt snabbt. men så kanske de är med alla år? elr :P
haha, jag och mina tankar, asch de går inte ihop med verkligheten asså. Nyårs afton firas med min älskling hemma hos mig, vi skulle vart i brunflo med de gick inte. dom litade inte på oss haha ^^ hmmm i bland älskar jag föräldrars terorier om allt och inget. Vad häder för er på nyår?

ska ta och dejta kudde nu, huvudet värker och jag mår så jävla illa. blog you later.

Night! Sulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback