Can´t speak out!




Irriterad, less och besviken... antar att de ingår i såkallade tonårsbetendet..
sitter i skolan nu och ska snart dra iväg till gården för att ha möte. senare blir de cheyygruppen, sista gången i år, inte så kul men men. Ikväll kommer Teo, lilla teo. Mysa och bara ta de lungt.

kan berätta lite kort om min helg.- har ju inget annat för mig liksom.

Fredagen började med skola. senare träffa man johanna, och vi drog till gården sen drog vi hem till johanna käkade morrotstavar och gurkstavar med dipp :P h3h3h3h. senare vart de film. vi kikade på någon skräckfälm som sög sönder! helt värdelös!!! hahah någon om Spelgar. haha sög iallfall.
Lördagen spenderades först med underbara lilla söta ChristelGripBäääjjjbiii.thihi. vi fixade kläer till dansen och sen så käkade vi lite på Donken, schhhokisar! :') sen tog man liksom b-bussen till lilla brunflo. till sin såkallade poooike :) Käkade f1 med pizza och chillade! tog en sväng till bastin och wiltor.
Söndag en annan hill dag, en mysilipyysar dag :')


Är på västa keff humöret. men de är klart de är jag alltid. (rebeccajagliksomsaknardig) mitt keffbarn :')

Kan uppdatera något senare.


Sulan tells more later.....

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:



superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

2010-12-06 | 18:25:11
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
Anonym säger:

Hej! jag har en dagens blogg tävling oss mig!

Och det skulle vara kul om du ville vara med!

http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-mandag.html#comment

Hoppas att du är med!

Du kan anmäla dig till tävlingen fram till Tisdag klockan 17:00.



Lycka till och GodJul!

2010-12-06 | 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback