Till er alla!♥

Amenchaa och tack för alla komentarer, förlåt att jag e som jag e  men jag vet inte hur man svarar på komentarer (a') hihi. Jag blir så glad att de finns folk där ute som läser min blogg. Jag skulle bli såå hilma glada om ni skulle kunna länka min blogg elr något liknade.
Sen har jag lite frågor till er där ute, som nu så gära kunde svara på. här kommer frågorna ~

fråga nr:

1: hur fick du tag i min blogg?
2: Anses de vara för mkt ungdomspråk på min blogg?
3: Vad tkr ni jag ska göra för att utvekla mitt bloggande?


Sen kan ni väl skriva en rad om er själva :')
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goodnatt på er alla.
En mkt mkt glaaa cheyy :D

Kommentarer
JONNA säger:

du svarar på kommentarer genom att gå in på bloggadressen (om personen skrivit någon) och går in på senaste inlägget den skrivit, eller något intressant inlägg du vill kommentera, & skriver "SV: och det du vill svara/kommentera" :-) det finns tyvärr inget bättre sätt.. :) jag hittade din blogg på "nya inlägg" på blogg.se's startsida!

2010-08-16 | 19:59:01
Bloggadress: http://jonnaniininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback