take a time to remember..... rain baby rain

hej.. nee men chaa. har precis tittat klart på fångarnapåfortert^^ kan ju säga att de e alltid lika kul att ttta på :')
det ös regnar ute.. och de e kallt. jag har satt på mig varldens största mysis kläder... de har rengat ända sen jag kom hem från skolan... vid typ klockan- havl 4 :O asså de e sjukt vad de regnar.. men på nått sett äre ganska så mysigt när de regnar... pappa gav mig en kopp varmchoklad, men jag fick ont i magen, jag kan ju typ inte dricka mjölk... men tillbaka till regn ^^ det ee sååå mysigt... höra hur de smattrar mot taket... ska snart ta och sova tror jag smita ner i sägen och sova i morgon börjar jag åtta... heelt otroligt att de e skola igen. men natti natti bloggen...
night kisses and hugs <33



jag tror att de rengar i bloggen med (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback