merci am saying thanks.....

amenchaa som ni ser har jag ny header... sååå jeffla smexig! har gjort den sjäälv. men jag har inte kunnat göre de utan denna awsome girl !!!

Ett leende av guld har denna cheyy!! tack sååå jeffla mkt för hjälpen<3333


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


nu sitter jag har i köket.. ska snart sätta mig vid tv och titta på renaramarolf!! sååå freaky awsome e de! haha.
Måste fixa disken först ''suck''. efter awsome rolf e de fångarna på fortet!! aaa :D....
sitter och smsar med en glaad sootnos hihi, vi snackar cooliska.... , tack änu en gång rebecca för att du hjäplte mig. chekka hennes blogg .... www.catchmylove.blogg.se.

later kiss <33


Kommentarer
r e b e c c a säger:

men sötnos!

pusspådigvännen! <3

2010-08-24 | 19:31:26
Bloggadress: http://catchmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback