I can't fine the way back to my heart....

godmorgon alla sötisar, har precis gjort mig i ordning väntar bara på plattången ska bli varm. idag blir de en låång dag, fåå se om de kanske kan bli något snabbt inlägg från skolans datorer senare i dag. vi går till halv 4 inte såå jättelänge, om gymnasieleverna går till havl 5-5. men det e lite nytt för i år. så önska mig lycka till för jag kommer dö vid typ två... hahah ååå :O btw så äre ju ganska fiint väder ute... vart tog sommaren vägen :O vad i hela friden e alla fina blommor, och allt. såg när jag åkte bli igår, att de redan var gulfärg på löven på träden :O de börjar väl inte häna förens i typ... mitten av september eller nått... men okej tidig höst i år kanske kan se till att de blir änu tidigare sommar i år ^^ men nu måste jag kilaaa


Later kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback