hold my hand so hard you can!

amenchaa!! har hört klagomol på såå fåå bilder, men nu ska lägga upp lite bilder :D
jag satt på no i dag med alex, och vi lekete lite med linjalerna^^

sen så hade vi idrott senare på dagen och jag måste viisa min fiina tunga efter jag hade blååbärs jakt i eljusspåret ^^

ursäkta minerna med jag ville vara oseriös haha ^^

sen så kommer lite bilder sen hemkunsapen igår - vi gjrode smoothie

sen vill jag viisa en fiin bild på mig felicia och oppis<33


Mina fiina cheyyer <33 älskar er :'*<333

-------------------------------------------------------------------------
ska snart laga middag, seeg jag vet med de får jag väl ändå göra middag.
men nu laga ^^

Later kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback