du får mig och lee som ingen annan fått mig lee. du ger mig den värme jag behöver.
såfort jag ser dig känner jag hur mitt hjärta hoppar det till en extra gång. och ditt leende får mitt att smälta.
jag känner mig så speciell i din närvaro. du finns i mina taknar exakt hela tiden. du finns i mig, mitt blod min själ, mitt leende. jag tänker på dig heela tiden. även fast allt inte vart som vi planera så kommer framtiden nog välja rätt väg åt oss, för de jag känner för dig e annolunda. vi bråkar vi tjafsar och vi skriker på varandra, inget som jag vill fortsätta med men jag inte hur jag ska få mig själv hörd i allt vimmel. jag önskade de att allt kunde lösa sig, känslor alla tankar och beskymmer. en framtid med dig skulle betyda allt för mig jag vet att de finns e massa killar där ute som säker söker en cheyy, men jag vill inte ha dom. jag vill ha dig, det e något speciell med dig som får mig att hålla fast i dig. blicken i dina ögon får mig att veta att du e något värt att kämpa för. du e någon som jag inte vill släppa. du ee de finaste mina ögon skådat, du e det som får mig att inse att de finns riktiga mirakel i verkligheten. en känsla av livslust ger du mig. jag vet inte hur jag ska förklara dig med ord för de e obeskrivligt.
någon som du finns de bara få tal av, och jag hoppas att du e han som jag kan få kalla för mig. för du e en person jag skulle vilja dela en del av min framtid med. hur ska jag förklara mina känslor för dig...vet inte hur jag förklara så du förstår...
De fiinaste leendet i världen kanske kan bli mitt om gud låter de bli som jag hoppas på...
Du e de finaste, de raraste, de mest underbaraste i hela världen, de sötaste.

Let me be yours









danielgunnarsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback